Termenii și condițiile de mai jos se referă la cumpărăturile, comenzile efectuate în cadrul magazinului online. Pentru a avea toate informațiile legate de condițiile comenzii și livrării unui produs de pe www.oboyle.ro, vă rugăm să citiți cu atenție cele de mai jos. În cazul în care aveți întrebări sau nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon: +40 747.506.835. Termenii și condițiile din prezenta conțin regulile unei comenzi valabile, condițiile contractuale de baza unui eventual contract intervenit între Vânzător și Cumpărător. Totodată, acești termeni și condiții guvernează răspunderea societății care administrează magazinul online, legată de funcționarea paginii de web. Sunt valabile exclusiv acești termeni și condiții, și orice alte clauze devin nule, cu excepția cazului în care modificarea a fost anunțată imprealabil sau în cazul în care acesta s-a făcut în scris. Societatea care administrează magazinul virtual www.oboyle.ro, în anumite cazuri are dreptul la modificarea termenilor și condițiilor, astfel vă recomandăm, ca înainte de fiecare cumpărare, să citiți termenii și condițiile afișate pe site. Aceste modificări sunt valabile de la data apariției lor pe internet și nu pot fi aplicate la contractele încheiate anterior. Pentru fiecare comandă efectuată pe site, sunt valabile termenii și condițiile în vigoare la data efectuării comenzii. În cazul unei comenzi valide, dumneavoastră acceptați fără excepție toate termenele și condițiile citite aici. În cazul utilizarii paginii web, dumneavoastră acceptați, că veți respecta termenii și condițiile enumerate aici, la fel ca regulamentul de utilizare. Prin completarea și trimiterea comenzii ce apare pe www.oboyle.ro, Cumpărătorul comandă concomitent produsele care figurează în magazinul online, și răspunde pentru corectitudinea datelor furnizate de el. Adresa de e-mail sau numărul de telefon indicat greșit atrage după sine neîndeplinirea comenzii, dat fiind faptul că Vânzătorul nu poate contacta Cumpăratorul.
Nu este necesară logarea pe site, nici măcar în cazul unei eventuale cumpărări! Orice produs încărcat pe site poate fi comandat cu butonul ”adăugați în coș” de pe fișa de date al produslui. Prin apăsarea butonului „adăugați în coș” produsul în cauză ajunge în coșul virtual de cumpărături. Produsele din coșul virtual de cumpărături pot fi vizualizate oricând. Aveți posibilitatea să ștergeți eventualele produse nedorite, respectiv puteți defini cantitatea de produse din care doriți să cumpărați mai multe bucăți. După setarea cantității, cu ajutorul butonului „actualizați coșul de cumpărături” veți putea actualiza starea coșului de cumpărături. Dacă ați făcut setările necesare și toate produsele au intrat în cos, prin apăsarea butonului „trimiteți comanda” ajungeți la casă.
După efectuarea comenzii în magazinul virtual, veți primi un e-mail automat la adresa de mail indicată de dumneavoastră, care nu se consideră ofertă, acesta confirmă numai înregistrarea comenzii reușite și trimiterea mai departe către noi. În baza acestora, colegii noștri, în timpul orelor de program, vor lua legătura cu dumneavoastră prin intermediul posibilităților de contact indicate de dumneavoastră. Cumpărătorul ia la cunoștință că, după efectuarea comenzii de pe portal, și după confirmarea telefonică de către un angajat, intervine un contract de vânzare-cumpărare, respectiv de livrare încheiat verbal pentru produsul comandat. În măsura în care, momentan produsul respectiv nu se găsește în stoc, vom indica prin telefon o dată la care așteptăm sosirea produslui in cauză. Vă rugăm să confirmați acceptul acestei date printr-un răspuns trimis prin e-mail, iar în cazul în care data respectivă nu vă este convenabilă, vă rugam să ne semnalizați și acest lucru, și veți avea posibilitatea să renunțați la produsul comandat.
Toate prețurile afișate pe site sunt în Euro și nu contin T.V.A. Ofertele și produsele prezentate pe site-ul www.oboyle.ro sunt disponibile în limita stocului. Prețurile produselor prezentate pe www.oboyle.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă. Plata se face in RON la cursul BNR de la data facturarii.
Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea. (Pentru produsele care se livreaza pe bază de comandă se poate solicita un avans de cel puțin 30% din valoarea produsului în cazul în care acestea nu sunt disponibile în stoc. După confirmarea telefonica a comenzii se va emite o factură pentru avansul de achitat. Vânzătorul va considera comanda lansată în momentul în care clientul va face plata conform facturii de avans primită).
În cazul produselor aflate în stoc vom efectua livrarea în maxim 2 zile lucrătoare de la lansarea comenzii. În cazul în care produsul ales de client nu este disponibil în stoc, termenul de livrare va fi comunicat prin e-mail. Livrarea produselor comandate se va asigura prin mijloace de transport proprii vânzatorului, până în fața imobilului specificat de client.
Costul de livrare standard este de 4 Euro+TVA
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul (formular retur) că renunță la cumpărarea produsului fără penalități și fără învocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie să fie in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 10 de zile de la retur. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi revândut ca și nou, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea contravalorii produsului returnat. Acestă clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. În cazul în care produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site se poate returna fără nici un cost suplimentar din partea clientului, după ce în prealabil a fost trimisă o notificare în scris din partea acestuia în care se va specifica lipsa de conformitate a produsului în maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.
Clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor nefolosite, nemontate (dacă este cazul) – adica în starea în care au fost primite, numai în ambalajul original nedeteriorat, nedesfăcut și împreuna cu originalele documentelor comenzii respective. Oboyle vă înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 10 de zile de la data denuntaării contractului de către client și primirea produselor returnate în starea menționată mai sus. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 10 de zile de la retur.
Pentru produsul cumpărat de la www.oboyle.ro, oferim o garanție de 30 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere. Produsul cumpărat reprezintă un produs de folosință îndelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere.
Garanția de conformitate acodată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederilor OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și Legea nr. 449/2003.
Pentru soluționarea reclamației va trebui să prezentați bonul fiscal a produsului respectiv, talonul de garanție și produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.
Modalități de asigurare a garanției:
repararea produsului
înlocuirea produsului
reducere de preț în funcție de natura deficientelor calitative